Ce avantaje puteți obține dacă vă înscrieți la un webinar?

5

Nu multe persoane s-ar putea mândri cu faptul că se descurcă de minune să jongleze cu viața familială, cu viața profesională și cu propria educație. Angajatorii recunosc când o persoană știe să echilibreze toate aceste aspecte și admiră abilitățile de gestionare a timpului.

Înscrierea la un webinar, pe lângă faptul că oferă o serie de avantaje de care vă puteți folosi la locul de muncă, vă determină, de asemenea, să vă îmbunătățiți propriile abilități de gestionare a timpului. Deoarece nu există ore de cursuri stabilite, iar participanții la webinar au flexibilitatea de a-și crea propriul program, depinde de participant să extragă tot ceea ce se poate extrage dintr-un webinar. 

Mai multă determinare și motivație

Obținând un certificat în urma participării la un webinar sau la un curs online, practic demonstrați că știți cum să vă gestionați timpul și că vă puteți automotiva, ceea ce se numără printre abilitățile principale pe care angajatorii doresc să le vadă la noii angajați. Reușind să obțineți un certificat sau o diplomă online, demonstrați că puteți aborda mai multe sarcini, vă puteți stabili priorități și că vă puteți adapta la tot felul de condiții în schimbare. La rândul lor, instructorii și creatorii de webinar se așteaptă ca participanții să fie independenți, să învețe singuri și să se dedice materialului pe care îl primesc. Aceleași lucruri și le doresc și angajatorii de la noii angajați, și anume să îi simtă că sunt automotivați, că se dedică lucrurilor care le-au stârnit interesul și că sunt mereu în căutare de noi modalități de a soluționa sarcinile și problemele. Cu cât vă implicați mai mult în ceea ce faceți – fie că participați la un webinar, la un curs online sau lucrați deja pentru o companie – cu atât vă veți bucura de mai multe reușite. Urmăriți un videotutorial, căutați informații suplimentare, citiți lecturile sugerate în cadrul webinarului și, astfel, vă veți crea obiceiul de a ținti întotdeauna spre a ști mai multe. 

Abilități de comunicare și colaborare îmbunătățite

A învăța să lucrați cu alte persoane într-un mediu virtual vă poate transforma într-un lider mai eficient. Poate că nu v-ați gândit la asta, dar participarea la un webinar sau la un curs online vă ajută să dezvoltați abilități critice de leadership, utilizând cunoștințe specializate, elaborând strategii eficiente și luând  decizii cu privire la cele mai bune practici de comunicare, cum ar fi ceea ce ar trebui discutat personal sau electronic. Dacă vă veți înscrie la mai multe serii de webinar, veți participa, de asemenea, la discuții cu colegii, veți comunica cu profesorii prin e-mail și veți colabora prin intermediul unor programe diferite. Pe măsură ce un webinar avansează, vă veți îmbunătăți cunoștințele și veți putea aduce argumente puternice, succinte și profesionale. De asemenea, vă veți îmbunătăți abilitățile de comunicare. În general, comunicarea clară a propriilor idei, obținerea de răspunsuri și proiectarea unei imagini profesionale sunt abilități necesare în viață profesională și nu numai. În cadrul unui webinar, va trebui să comunicați respectuos, atent și politicos, să răspundeți la diferite perspective și să construiți un raport colegial cu toți participanții. Un webinar sau un curs online vă ajută să vă rafinați rapid abilitățile de comunicare și cooperare. 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.