Ce să faci atunci când te plictisești la muncă

392
Publicitate

Dacă lucrezi într-un birou și ești nevoit să stai acolo 8 sau 9 ore pe zi, inevitabil te va ajunge și plictiseala și uneori chiar nu vei mai avea chef să faci nimic. Acest lucru nu este prea profitabil nici pentru angajatorul tău, dar nici pentru tine pentru că nu te vei simți bine să vezi cum trece timpul și tu nu faci nimic.

Publicitate

Recomandarea mea este să găsești ceva de făcut care să te ajute atât pe tine, cât și pe angajatorul tău fără să trezească vreun conflict.

De exemplu, o soluție ar fi să lucrezi la unul dintre skill-urile tale. Să spunem că lucrezi într-o agenție de graphic design și este o zi mai înceată, nu ai task-uri cu prioritate ridicată și nu ai chef de cele mici. Poți căuta pe internet cursuri de graphic design sau tutoriale și să te uiti la ele, astfel vei învăța ceva și timpul petrecut pe ele nu este un timp pierdut.

Ajută un coleg

Firmele mai mari au mai mulți oameni pe posturi similare, iar dacă tu ți-ai terminat treaba și te plictisești, poți întreba pe unul dintre colegi dacă au nevoie de ajutor. Este o metodă bună de a face să treacă timpul, toată lumea câștigă și tu s-ar putea să mai înveți ceva în plus.

Cere șefului mai mult de lucru

Dacă observi că este o situație care se tot repetă și volumul de muncă nu se ridică la capacitățile tale, o soluție este să ceri mai mult de muncă. Cu coate astea, un volum de muncă mai ridicat ar trebui să atragă cu sine și o mărire de salariu așa că ai grijă cum formulezi cererea.

Propune să lucrezi part time

Dacă vrei să fii 100% corect cu angajatorul propune un program de lucru part time care să-ți asigure că termini toate task-urile la timp. Acest lucru va însemna și o posibilă scădere a salariului, dar și mai mult timp pentru tine și hobby-urile tale. Astfel, în loc să stai închis într-un birou poți ieși să faci fotografii în parc, să asculți muzică sau să stai pe o pătură citind o carte.

Fă curat pe birou

Dacă este o stare care apare destul de rar poți încerca să faci curat pe birou. Este dovedit și prin diferite studii că un loc de muncă organizat și curat te ajută să te concentrezi și îți va crește randamentul.

O altă variantă și cu asta încheiem și articolul ar fi să socializezi cu colegii. Cineva s-ar putea să fie fix în situația ta și o ieșire de 30 de minute poate face minuni. După șansele sunt ca amândoi să vă întoarceți la birouri cu chef de terminat task-urile rămase.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.