Dacă ai un magazin alimentar, o terasă, un chioşc cu scaune în faţă, o gelaterie sau un alt business ce necesită vitrine frigorifice, atunci procesul de achiziţie implică un pas suplimentar faţă de restul echipamentelor. Așadar, aici intervine răspunsul la întrebare: unde amplasezi vitrinele frigorifice?
Bineînţeles, cumpărarea unei vitrine frigorifice nu înseamnă că nu vei putea să beneficiezi de contractele de reducere cu furnizorii care îţi oferă discount-uri dacă accepţi vitrinele lor sau să amplasezi produsele lor în anumite locuri.
Să presupunem că ţi-ai determinat o nevoie în urma căreia achiziţia unei vitrine frigorifice de expunere aduce un beneficiu business-ului tău. Să vedem care sunt cele mai benefice locuri şi ce avantaje şi precauţii implică fiecare.
Vitrina frigorifică din faţa localului
Avantaje
Vitrina din faţa localului este prietenoasă şi transmite un mesaj informal. Este ideală pentru terasele care au un concept de acest gen.
Vitrina de afară atrage oameni şi le răspunde la întrebări încă din prima clipă. Cea mai arzătoare întrebare a unui potenţial client este dacă ai băutura sa preferată şi, dacă nu, cu ce o pot înlocui. Amplasarea vitrinei în afara localului „scuteşte” clientul de câteva minute de dialog. În plus, acesta va observa din prima că băutura este păstrată la rece.
Precauţii
Pentru că nu trăim într-o lume ideală, ai două opţiuni. Poţi să angajezi pe cineva să ofere băuturile şi să arunce câte un ochi către vitrină. Există şi posibilitatea de încuia vitrina şi, astfel, tu sau altcineva va trebui să onoreze fiecare comandă mergând până la frigider.
Amplasarea vitrinei afară înseamnă nevoia de protecţie împotriva ploii şi a vântului. Fă măsurători, calcule, teastează înainte cu o cutie de lemn. Nu uita că şi priza şi firul care alimentează vitrina au nevoie de protecţie şi trebuie amenajate în consecinţă.
Vintrine frigorifice verticale la intrare
Avantaje
Cât de tentant este să intri în magazin, iar băuturile sunt chiar acolo, în faţa ta! Iei o sticlă rece de suc, pe care o alegi tu şi apoi mergi să o plăteşti. Vitrina de la intrare îţi prezintă oferta din prima şi ajută clientul să se hotărască rapid.
Dacă ai şi vitrine de la furnizori, atunci magazinul tău va exprima o ofertă completă, disponibilă la temperaturi optime.
Precauţii
Din nou, vitrina care nu îţi este la îndemână înseamnă mişcare. Altfel spus, fie vei merge până la acele vitrine, fie îi vei lăsa pe clienţi să aleagă băuturile. În acest caz, îţi poţi lua măsuri minime de precauţii, care îţi sunt utile, cum ar fi camera de supraveghere.
Ai nevoie de un sistem fe alimentare care să facă faţă cu brio puterii de care are nevoie o vitrină. Dacă ai mai multe astfel de echipamente, sistemul trebuie adaptat.
Vitrine frigorifice de expunere în spatele tejghelei
Avantaje
Beneficiul principal al unei vitrine frigorifice în spatele tejghelei este comoditatea ta. Însă, pentru ca efectul să fie cel scontat, trebuie să te asiguri că şi cumpărătorul va avea acces la băuturi şi îţi va putea spune direct ce îşi doreşte.
Apoi, vitrina din spatele tejghelei este uşor de realimentat şi vei putea oferi întotdeauna o gamă completă de băuturi.
Precauţii
Această vitrină trebuie să fie constant plină cu băuturi reci. După o perioadă de activitate vei putea să estimezi fluxul clienţilor şi preferinţele lor. Însă, întotdeauna există excepţiile. Aşa că trebuie să te asiguri că vitrina este la viteza potrivită şi că niciun client nu va primi băuturi calde.
Deşi nepotrivită pentru o terasă, o astfel de vitrină este ideală în cazul magazinelor alimentare sau chioşcurilor de cartier.
Alege vitrine frigorifice potrivite business-ului tău!
Alegerea unei vitrine implică mai mulţi factori, printre care costul, dimensiunile, particularităţi, chiar şi putere necesară. Bexon este un furnizor de top în domeniu care îţi poate oferi soluţiile potrivite business-ului tău.
Dacă pentru întreţinerea unei vitrine frigorifice ai nevoie de specialişti, atunci alege specialiştii şi pentru achiziţia ei. Astfel, te asiguri că produsul cumpărat este fix cel care te ajută la maximum în activitatea business-ului tău.