Cum să optimizați rutele și volumul de marfă transportat cu Optimall Logistic by AROBS

204
Publicitate

Când vine vorba de producție și distribuție, unul dintre cele mai importante aspecte este logistica bine organizată. Managementul logisticii joacă un rol cheie pentru rezolvarea oricărei probleme care poată să apară în lanțul de distribuție de bunuri. Tot logistica organizată ajută o afacere să depășească concurența și să iasă în evidență. Prin urmare, nevoia de management bun nu este doar recomandabilă, ci obligatorie, iar cu un software avansat, toate acele operațiuni pe care le efectuați zi de zi devin mai ușoare și mai rapide.

Publicitate

De ce să implementați un software de management logistic?

Nicio afacere nu seamănă cu alta, chiar dacă își desfășoară activitatea în același sector. Fiecare lanț de aprovizionare este diferit, deoarece clienții au propriile lor cerințe. Pentru ca produsele și bunurile pe care le oferiți să ajungă la consumatori în cel mai scurt timp și la cele mai bune costuri, este necesar un transport adecvat, asta implicând un anume tip de vehicul, dar și o rută bine trasată. Software-ul de management logistic Optimall Logistic by AROBS poate gestiona aceste sarcini, asigurând procesul de optimizare rute, costuri mult mai reduse și, în general, servicii îmbunătățite pentru clienți. Un serviciu cuprinzător de management al logisticii este cea mai bună soluție pe care o puteți alege pentru procesul de distribuție. 

Logistica coordonată eficient duce la afaceri de succes

În cazul afacerilor aflate la început de drum și a întreprinderilor mici, procesul de distribuție poate fi urmărit mai ușor. Dar pe măsură ce afacerea pe care o conduceți se dezvoltă și se extinde, va fi necesară o organizare mai amplă și mai în detaliu. Logistica devine din ce în ce mai complexă.

Indiferent că vă aflați la conducerea unei afaceri de amploare sau că dețineți o mică întreprindere, în absența managementului lanțului de aprovizionare, riscați să vă pierdeți clienții de bază. Obiectivele principale ale oricărei afaceri sunt rentabilitatea și eficiența, dar fără o coordonare atentă și precisă, nu puteți atinge rezultatele dorite, nu puteți efectua livrări rapide și nici nu vă puteți mulțumi pe deplin clienții. 

Software-ul Optimall Logistic, în combinație cu Optimall SFA pentru automatizarea forței de vânzare, oferit tot de AROBS, asigură faptul că orice producător sau distribuitor beneficiază de o creștere exponențială a productivității companiei sale. Așadar, dacă doriți să vă extindeți afacerea, atunci cu siguranță nu vă limitați baza de clienți doar la o regiune, ci țintiți să vă răspândiți pe scară largă. 

Dacă vreți să reduceți numărul de kilometri parcurși cu minim 30%, să aveți cu minim 25% mai puține mașini în flota de distribuțe, să cheltuiți cu minim 15% mai puțini bani pentru combustibil, și multe altele, atunci cu siguranță aveți nevoie de aplicația Optimall Logistic by AROBS!

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.