Redare audio
Există multiple provocări când vine vorba de livrarea produselor după ce sunt preluate din aplicația SFA de către agenții de vânzări. Același lucru se întâmplă și în vânzările online, indiferent că e vorba de o platformă B2B sau B2C. Datele comenzilor ajung în depozit prin integrare ERP, iar eforturile pentru livrări încep abia acum. Destinațiile sunt prea îndepărtate unele de altele, timpul de livrare este dificil de estimat, unele vehicule nu sunt disponibile, șoferul livrator nu cunoaște zona de geografică… Acestea sunt doar câteva dintre provocările care pot fi depășite folosind un soft de optimizare rute pentru livrări eficiente.
Planificarea traseului cântărește mult într-o afacere, pentru că afectează atât angajații, cât și serviciile oferite clienților. În plus, o gestiune nepotrivită a traseelor poate aduce costuri suplimentare pentru companie. Cu cât există mai multe destinații, cu atât planificarea rutelor este mai complicată. Cu o soluție digitală, însă, traseul optim se generează prin doar câteva click-uri.
Dacă vrei să economisești timp și să utilizezi mai puține resurse, un soft pentru optimizarea rutelor este ideal pentru procesul de distribuție. Mai jos ai câteva din avantajele pe care o astfel de aplicație le aduce pentru livrări mai eficiente.
Productivitate mărită cu un soft de optimizare rute
Stabilirea priorităților. Când organizezi comenzile în funcție de prioritate, ajuți algoritmul să identifice clienții care trebuie să apară primii pe traseul optim.
Reducerea spațiului și timpului pierdut. În cadrul aplicației poți vedea încărcătura vehiculelor alocate fiecărei zone de distribuție. Astfel, poți organiza livrările astfel încât vehiculele să nu transporte prea puține produse, adăugând și alte comenzi pe lângă cele prioritare.
Mai puține documente. Dacă vrei să fii mereu la curent cu livrările efectuate sau motivele care au împiedicat livrarea, tehnologia te ajută și în acest caz. Astfel, toate datele sunt transmise automat în aplicația back-office, fără a mai fi nevoie să aștepți până livratorul aduce documentele completate.
Așadar, avantajele unui soft de optimizare a rutelor sunt decisive pentru eficiența livrărilor efectuate de compania ta. Economisești timp, energie și reduci risipa de hârtie, în timp ce oferi servicii de calitate clienților tăi.
Dacă vrei să reduci costurile de distribuție în compania ta, solicită o ofertă personalizată din partea Optimall by AROBS completând formularul aici. Optimall by AROBS are peste 18 ani de experiență în integrarea soluțiilor de automatizare a proceselor companiilor din industrii precum FMCG, HoReCA, produse farmaceutice și nu numai. Contactează-ne și vezi care e soluția potrivită pentru afacerea ta!