SFA- o soluție necesară companiei tale

0
3

Orice companie care realizează vânzări cu ajutorul agenților de vânzări, atât Pre-Sales cât și Van-Sales, are nevoie de o soluție de tip SFA (Sales Force Automation) care automatizează întreg procesul de vânzare.Această soluție se împarte în 3 componente: aplicația Back Office, aplicația Mobilă și interfața cu programul de gestiune al companiei.

Aplicația Back Office va fi instalată pe un PC fiind interfațată cu ERP-ul companiei în vederea preluării datelor precum: stoc, nomenclator articole, clienți, sold etc. Acțiunile derulate cu aplicația Back Office sunt următoarele: managementul terminalelor mobile folosite de către agenții de vânzări, alocarea routing-ului zilnic pentru fiecare agent în parte, alocarea nomenclatoarelor pe clienți și/sau produse, prestabilirea unor politici de prețuri pentru fiecare client și urmărirea comenzilor, cât și a încasărilor preluate de către agenți.

Aplicația mobilă va fi folosită exclusiv de către agenții de vânzări. Aceasta se va instala pe un telefon sau o tabletă cu sistem de operare Android. Cu ajutorul acestei soluții, agenții de vânzări transmit în timp real încasările, comenzile, vizitele cât și retururile direct în programul de gestiune al companiei. Totodată agenții de vânzări, au acces la informații cu privire la stocuri, articole, prețuri și discount-uri și pot realiza încasările direct la client cu posibilitatea de a printa chitanțele/facturile pe o imprimantă termică.

Interfața cu ERP-ul companiei ajută la sincronizarea automată a tuturor datelor precum: încasările, comenzile, vizitele agenților de vânzări și retururile.

O soluție de tip SFA a fost dezvoltată de către echipa Optimall by AROBS și se integrează cu peste 75+ de programe de gestiune printre care: WinMentor, WinMentor Enterprise, Socrate, bc Manager, SoftOne, hMarfa, Asis și multe altele. Dacă pe lângă automatizarea forței de vânzări îți dorești să realizezi și inventarierea patrimoniului, poți folosi soluția Optimall SMIS (Smart Mobile Inventory System) care automatizează tot procesul de inventariere folosind codurile de bare.

Pentru o ofertă de preț personalizată în funcție de profilul și nevoile companiei, nu ezita să ne scrii la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.