SFA (Sales Force Automation) este o soluție software care vine în ajutorul agenților de vânzări și automatizează întreg procesul de preluare al comenzilor. Optimall SFA by AROBS este o soluție ce poate fi integrată cu programul de gestiune și contabilitate folosit de către compania ta cu scopul de a prelua toate datele importante precum: nomenclator articole, nomenclator clienți, stoc, prețuri, solduri etc.
SFA, software-ul de automatizare al forței de vânzări, îți permite să gestionezi fiecare etapă a procesului de vânzare, de la identificarea potențialilor clienți până la încheierea tranzacției propriu zise. Optimall SFA este formată din 3 elemente interconectate între ele: aplicația BackOffice care va fi instalată pe serverul companiei tale, aplicația mobilă care va fi instalată pe un dispozitiv cu sistem de operare Andorid (telefon sau tabletă) și interfața cu programul de gestiune și contabilitate.
De ce să apelezi la soluția Optimall SFA by AROBS?
- Îi ajuți pe agenții tăi de vânzări să vândă mai mult, mai rapid și mai ușor folosind soluția SFA;
- Aceștia vor avea acces în timp real la informații importante;
- Optimall SFA este o soluție modulară astfel că poate fi adaptată și configurată în funcție de nevoile și preferințele tale;
- Ai acces la un set de rapoarte personalizate pentru a putea analiza activitatea agenților tăi de vânzări cât și evoluția vânzărilor;
- Știi mereu unde se află agenții tăi de vânzări și ce comenzi au preluat aceștia.
Îți recomandăm să folosești și o soluție de tip TMS (Transport Management System) dacă realizezi livrările către clienți tăi cu ajutorul șoferilor livratori. Această soluție te va ajuta să optimizezi rutele de livrare astfel încât marfa să fie livrată într-un timp optim.
Ambele soluții pot fi personalizate în funcție de nevoile tale. Scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom îndruma în a alege cea mai bună soluție pentru tine și business-ul tău.
Optimizează-ți afacerea folosind soluțiile Optimall by AROBS!