7 modalitati prin care poti asigura promovarea site-ului tau!

970
Publicitate

Daca esti un antreprenor aflat la inceput de drum si abia ai lansat site-ul business-ului tau, urmeaza una dintre cele mai dificile, dar si interesante etape, aceea de promovare a site-ului.

Iata in continuare cateva idei de promovare site, adaptate anului 2018:

Publicitate

1. Optimizeaza design-ul pentru mobile. Este deja de notorietate faptul ca majoritatea utilizatorilor acceseaza internetul de pe dispozitive mobile. Spre exemplu, in SUA, peste 90% dintre adulti detin un smartphone, iar 20% dintre acestia acceseaza internetul exclusiv de pe dispozitive mobile. Astfel, pentru a te asigura ca ai un site care este perfect functional pentru marea majoritate a internautilor, acesta trebuie sa fie optimizat pentru mobile.

2. Foloseste analytics. Utilizarea tool-ului Google Analytics este esentiala pentru promovarea site-ului tau, intrucat te ajuta sa iti dai seama de unde vin cei mai multi cumparatori si cum interactioneaza acestia cu site-ul tau. Spre exemplu, vei vedea cat la suta din traficul site-ului tau se datoreaza cautarilor organice in Google si cati useri dau click pe reclame. De asemenea, analizand bounce rate-ul (rata de respingere), poti estima cum interactioneaza utilizatorii cu site-ul.

3. Foloseste metoda de testare A/B. O alta tehnica de promovare site este utilizarea metodei de testare A/B. Aceasta presupune existenta a doua variante ale aceleiasi pagini web si afisarea aleatorie a uneia dintre ele pentru fiecare utilizator. Apoi, prin monitorizarea modului in care utilizatorii interactioneaza cu fiecare dintre aceste doua pagini, stabileste care iti aduce mai multe conversii si pastreaz-o pe aceasta in detrimentul celeilalte.

4. Creeaza meta titluri atractive. Meta titlul este cel mai important element de optimizare on-page, prin urmare trebuie realizat in mod corect. Vremea meta titlurilor de tipul „Cuvant-cheie | Cuvant-cheie | Cuvant-cheie” sau „Produs | Categorie | Brand” a apus, iar acum acestea trebuie sa fie descriptive si atragatoare pentru utilizatori, usor de inteles de catre motoarele de cautare si sa contina un call-to-action, totul in limita a 70 de caractere (cu tot cu spatii)!

Practic, in prezent meta titlurile trebuie gandite sub forma unor sloganuri de reclame. Scopul lor nu este sa ridice site-ul in paginile cu rezultate de pe Google, ci si sa atraga utilizatorii sa dea click, eventual in detrimentul unui site mai bine pozitionat.

5. Creeaza meta descrieri atractive. Promovarea site-ului depinde atat de meta titluri, cat si de meta descrieri. Sfaturile de la punctul anterior se aplica si aici, cu mentiunea ca meta descrierile pot ajunge si pana la 160 de caractere. Astfel, nu te sfii sa incepi meta descrierea cu cuvinte precum „Cumpara” sau „Incearca” si nu uita sa incluzi macar o data cuvintele-cheie pe care le urmaresti.

6. Creeaza continut atractiv. Continutul pe care il creezi trebuie sa fie util, informativ si amuzant pentru utilizatori, iar inainte sa te apuci de scris ar trebui sa iti adresezi urmatoarele doua intrebari: cine va beneficia de produsele / serviciile companiei tale si cu ce este aceasta diferita de celelalte din domeniu?

7. Securizeaza-ti site-ul. Motoarele de cautare prefera site-urile securizate (https) in dauna celor nesecurizate (http), din simplul motiv ca doresc sa isi protejeze utilizatorii. Asadar, daca iti muti site-ul de pe http pe https, exista o probabilitate foarte mare sa te pozitionezi inaintea unui competitor al carui site este nesecurizat, daca toti ceilalti factori sunt egali.

Desigur, acestea nu sunt singurele metode de promovare a site-ului tau, insa respectarea punctelor descrise mai sus iti va asigura un avans in fata altor competitori aflati la inceput de drum si o sansa sa ii ajungi din urma pe cei aflati de mai mult timp in bransa.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.