Știm cu toții cât de complexă e activitatea de vânzări, dar și managementul acesteia. Sunt atât de multe elemente care trebuie luate în considerare: clienții și vizitele efectuate de agenți la aceștia, stocurile de produse, prețurile, ofertele speciale, livrările, încasările… Doar enumerarea fiecărui detaliu la care trebuie să fim atenți în vânzări devine greoaie. Cu atât mai dificilă este gestionarea acestor elemente folosind metode clasice, precum foaia și pixul și tabelele interminabile. De aceea, specialiștii echipei Optimall by AROBS au dezvoltat o soluție de automatizare a vânzărilor (SFA) adaptabilă oricărei industrii în care activezi ca producător sau distribuitor.
Soluția Optimall SFA a fost integrată cu succes în companii din domeniul Retail & FMCG, având o experiență de mai bine de 19 ani în optimizarea businessurilor.
Funcționalitățile Optimall SFA facilitează managementul echipei de vânzări
Aplicația SFA dezvoltată de Optimall by AROBS are două componente – cea pentru desktop și cea pentru terminalele mobile (smartphone și tabletă). În acest fel, tu te ocupi de planificarea activității, iar agenții de vânzări pot vedea informațiile de oriunde s-ar afla, cât timp au conexiune la internet.
În plus, SFA se interfațează cu sistemul de gestiune și contabilitate, permițând schimbul de informații între componentele aplicației. În acest fel, datele sunt sincronizate și actualizate în timp real, automatizând procesele de vânzare.
Iată care sunt funcționalitățile standard ale Optimall SFA care vor aduce gestiunea echipei de vânzări la un nivel superior:
Routing – De aici poți să aloci vizitele pe care trebuie să le efectueze fiecare agent de vânzări la locația clientului. Tu poți realiza planificări chiar și pentru o perioadă de două săptămâni, iar agentul poate să verifice pe smartphone rutele pe care trebuie să le urmeze.
Articole – De ce să poarte agenții în permanență cataloage imprimate pe hârtie? În aplicația SFA, aceștia pot vedea rapid și eficient detalii despre produse și le pot filtra în funcție de diferite criterii. În plus, ești mai sustenabil, pentru că nu mai risipești hârtie pentru tipărirea cataloagelor.
Blocaje – Poți să setezi anumite limite de preluare a comenzilor. De exemplu, se pot folosi criterii precum depășirea unui anumit număr de zile de la scadență, restanțele clientului, solduri maxime și alte aspecte pe care tu le consideri relevante.
Acestea sunt doar o parte dintre funcționalități. La ele se adaugă module care oferă detalii despre clienți, preluarea comenzilor, mesaje, promoții și încasări. Toate datele despre vânzări pot fi înregistrate de către agenții de vânzări folosind Optimall SFA, iar tu le poți accesa de pe desktop datorită sincronizării automate.
Ești pregătit să mărești productivitatea în echipa ta de vânzări? Contactează specialiștii Optimall by AROBS la 0748 158 881 sau pe e-mail: optimall@arobs.com. Veți personaliza împreună soluția ideală pentru afacerea ta!