Retail FMCG, industrie în creștere în România

81

Producătorii și distribuitorii din zona Retail FMCG, dar nu numai, sunt printre cei mai doritori de a utiliza  soluții de automatizare a vânzărilor. Pentru a face munca echipelor de vânzări mai ușoară, colectarea datelor folosind documente fizice este înlocuită cu o aplicație SFA. De asemenea, și în cazul vânzărilor online businessurile utilizează soluții de integrare ERP, care permit automatizarea transferului de date.

Tehnologia ajută angajații să aibă acces la date actualizate despre stocuri, prețuri și comenzi, iar clienții primesc servicii de înaltă calitate. Dar, dincolo de aceste tehnologii, pentru a menține calitatea serviciilor, specialiștii din domeniul FMCG trebuie să fie atenți și la evoluția pieței și a obiceiurilor de consum. Datele recente arată că în România zona FMCG a crescut mai rapid decât media europeană, aspect care nu trebuie neglijat în business.

Zona de Retail FMCG în România a crescut cu 7,5%, depășind media europeană

Modern Buyer a analizat recent datele Retail Audit NielsenIQ, din care a reieșit că în anul 2021 industria Retail FMCG a crescut cu 7.5% în 2021, comparativ cu anul precedent. Această creștere se află peste media europeană, cele mai importante creșteri în volumul de vânzări s-au înregistrat în categoria băuturilor nealcoolice și alcoolice, a produselor alimentare și a produselor nealimentare.

Volumul de cumpărături este în continuă creștere, fiind preferate mărcile proprii ale retailerilor având în vedere raportul dintre calitatea și prețul produselor. De asemenea, obiceiurile de consum ale clienților se îndreaptă tot mai mult către cumpărăturile online. Evoluția tehnologiei permite realizarea cumpărăturilor de zi cu zi online, având avantajul livrării rapide și economisirii timpului petrecut în magazinele fizice.

Businessul tău trebuie să fie pregătit pentru evoluție

Fluxul de vânzăr se află într-o continuă creștere poate să aducă  o rată mai mare de succes în business. Să nu uităm că mai multe vânzări înseamnă și mai multe date de gestionat, care pot îngreuna procesul de dezvoltare al afacerilor. Pentru a ține pas cu evoluția din ultima perioadă,  poți automatiza o mare parte din operațiunile de vânzări cu ajutorul tehnologiei, eficientizând timpul de lucru. Dacă vrei ca afacerea ta să ajungă la un nivel superior, contactează echipa Optimall by AROBS și specialiștii  noștri vor reveni cu o soluție personalizată!

Nr. de tel: 0264 202 118

E-mail: optimall@arobs.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.