Semnarea electronică a documentelor – noua necesitate a departamentelor de resurse umane

7

Contextul generat de pandemia de COVID-19 a determinat multe modificări și în departamentele HR: actualizarea documentelor conform noilor măsuri legislative, implementarea acestora în fiecare soft de resurse umane și certificare prin aplicarea de semnătura electronică autorizată în timp util. Evident că restricțiile de circulație a îngreunat considerabil acest demers. Iar nevoia digitalizării inclusiv a acestui procedeu s-a conturat tot mai acut. Așa a luat naștere o nouă provocare pentru companiile producătoare de soluții software pentru resurse umane: dezvoltarea unei funcționalități care să permită semnarea electronică a documentelor direct din aplicație.

Semnătura electronică a documentelor a devenit un fapt concret

De la nevoie la fapte a fost doar un pas. Mobilizarea s-a făcut rapid, iar funcționalitatea a devenit realitate. Utilă pentru angajator și angajați deopotrivă, transpunerea în format digital a semnăturii olografe simplifică un proces care a devenit atât de complicat în ultima perioadă. Transmiterea documentelor prin curier nu mai este necesară, iar costurile noi generate de acest proces sunt reduse. În același timp este minimizată și interacțiunea umană, iar condițiile de distanțare socială sunt îndeplinite. În schimb, este nevoie de aparatură digitală și, desigur, o conexiune bună la internet. Ulterior te conectezi într-un soft resurse umane, accesezi documentele, aplici semnătura electronică și continui procesul administrativ.

Ce soft de resurse umane deține această funcționalitate?

Mereu atentă la nevoile pieței, compania UCMS by AROBS prin True HR – soft resurse umane, propune funcționalități pentru cele mai noi necesități. True Semnătură Electronică permite generarea de documente direct din aplicație și semnarea lor în format digital, fie că e vorba despre un flux de documente deja existent, fie că e vorba de unele provenite din surse externe. Documentele pot fi semnate atât individual, cât și colectiv. Angajații au acces la documente direct din Portalul pentru Angajați, opțiunea self-service a aplicației și tot acolo pot aplica semnătura electronică. Aceasta este certificată și se desfășoară în condiții de legalitate deplină.

Semnarea electronică te îndeamnă la economisire de resurse. Ce fel de resurse? Timp, bani, energie și hârtie. Cele mai importante resurse care pot fi economisite odată cu optarea pentru semnătura electronică. Dacă dorești să afli mai multe informații despre această funcționalitate, ia legătura cu echipa UCMS by AROBS la office@ucms.ro sau la telefon: 0720 534 424.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.