O societate cashless privită din ochii generației Z

55

Cine este Generația Z?

Generația Z este numele generației de tineri născuți din anul 1997 până în 2012. Este prima generație care a crescut în lumea digitală, ceea ce îi face extrem de familiari cu tot ceea ce ține de tehnologie sau de servicii de software development. Aceștia nu au reticențe să își deschidă conturi bancare online sau să folosească aplicațiile mobile pentru diferite forme de fintech, cum ar fi banking-ul digital. 

Remodelarea experienței financiare: generația Z și așteptările lor în plățile digitale

Generația Z are așteptări diferite când vine vorba de servicii financiare. Nativii digitali tânjesc adesea produse și servicii personalizate pentru cerințele și interesele lor particulare, cum ar fi date în timp real și plăți digitale simple. Acești consumatori se așteaptă la decizii rapide, experiențe digitale automatizate și oferte personalizate. Astfel, ne confruntăm cu satisfacția instantanee oferită de tehnologie. Generația Z este afectată în multe feluri de viața digitală. Astăzi, au o durată de atenție de doar 8 secunde.

Comportamentul consumatorilor din generația Z în plățile digitale: predicții

Milenialii și generația Z vor reprezenta 72% din forța de muncă din lume până în 2029. Lumea comerțului în următorii ani va fi condusă de puterea de cumpărare și de pârghia acestor două generații. Acomodarea boomerilor și a generației X rămâne, desigur, esențială, dar capturarea loialității consumatorilor milleniali și a generației Z va fi și mai vitală pentru succesul pe termen lung al afacerilor. Combinate, generația Z și Millennials au deja aproximativ 350 de miliarde de dolari putere de cheltuieli numai în SUA. Puterea comercială a generației Z are cea mai rapidă înflorire din oricare dintre generații. Se așteaptă ca veniturile lor să crească de cinci ori până în 2030, la 33 de trilioane de dolari pe măsură ce intră la locul de muncă, echilibrând conturile pentru peste un sfert din veniturile globale.

Pentru a atrage și a păstra aceste generații, este esențial să înțelegem comportamentele lor de cumpărare și să adoptăm metodele de plată preferate din generația Z pentru a asigura o experiență optimă, fără întreruperi, indiferent de tipul serviciilor vândute de o companie, fie că sunt bunuri sau servicii sau un emitent de carduri și alte materiale digitale sau chiar soluții de plată.

AROBS dezvoltă soluții fintech bazate pe cele mai noi tehnologii software din industrie, astfel încât să ofere cele mai bune servicii și totodată să crească gradul de satisfacție al clienților. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.