Top 3 greseli pe care le faci cand incerci sa slabesti

0
42

Majoritatea oamenilor știu că, dacă doriți să pierdeți în greutate, trebuie să consumați mai puține calorii și să vă exercitați în mod regulat.

Printre lucrurile pe care ar trebui să le faceți, cum ar fi sa va folositi de cura de slabire cu Chocolate Slim, sunt și lucruri pe care nu ar trebui să le faceți, iar aceste greșeli pot opri sau chiar vă pot inversa progresul.

  1. Uiti despre zahăr și calorii în băuturi

Știți cât de mult zahăr consumati la Starbucks?

Cele mai populare băuturi Starbucks au între 40 g și 60 g de zahăr!

Este de 2-3 ori mai mare decât suma maximă pe care ar trebui să o consumați într-o zi – și asta e doar dintr-o băutură!

Sucurile acidulate, sucurile de fructe, berea și vinul sunt, de asemenea, pline de carbohidrați și calorii, care totuși vă lasa foame, deoarece centrele de apetit în creier nu reacționează la calorii lichide, la fel ca și calorii din alimente.

Faceți acest lucru: beți apă!

Dacă nu puteți suporta apacurată, încercați să adăugați felii de lămâie, fructe de pădure preferate sau frunze de menta pentru a da un gust.

Ceaiul verde ce nu este îndulcit este, de asemenea, o opțiune bună pentru băuturi

2 Sari peste mese

Probabil cea mai frecventă greșeală pe care o fac oamenii atunci când încearcă să piardă în greutate este saritul peste micul dejun sau cină.

Ar putea părea logic la început: credeți că dacă reduceți consumul de calorii în acest fel, veți slabi mai repede.

Cu toate acestea, sărind peste mese nu numai că vă încetinește metabolismul, dar, de asemenea, vă face mult mai probabil să gustați și să mâncați mai târziu în timpul zilei.

Faceți acest lucru în schimb: asigurați-vă că mâncați un mic dejun bogat în nutrienți, care vă va oferi energie și vă împiedică să mâncați prea mult mai târziu. Micul dejun perfect combină carbohidrații buni cu fibre și proteine – fulgi de ovăz, ouă și iaurt grecesc cu fructe sunt toate opțiuni bune pentru micul dejun sănătoasă.

3 Iti impui prea multe restrictii

Reducerea dimensiunilor portiilor de mancare este una dintre cele mai comune sfaturi pentru persoanele care încearcă să piardă în greutate.

Când este făcut bine, chiar funcționează.

Cu toate acestea, nu ar trebui să mănânci niciodată portii foarte mici, încât să vă simțiți mereu ca va este foame.

În primul rând, este evident nesănătoasă.

În al doilea rând, atunci când aportul de calorii este prea mic, metabolismul dvs. încetinește în încercarea de a menține energia limitată, ceea ce face mai greu să pierdeți în greutate.

O altă greșeală legată de restricții este tăierea completă a alimentelor preferate „rău”.

Acest lucru duce, de obicei, la pofte serioase și pentru a satisface acele pofte, fie mâncați prea mult alte alimente, fie, dacă vă limitați prea mult timp, sfârșesc să vă faceți griji pe preferatele dvs. „interzise”.

Faceți acest lucru în schimb: mâncați porții de dimensiuni potrivite, care vă vor satura, dar nu vă vor face să vă simțiți prea plini.

Permiteți-vă o masă ieftină din când în când. 1-2 mese de înșelat pe săptămână vă vor ajuta să vă ocupați de poftele voastre, permițându-vă să rămâneți pe drumul cel bun cu dieta dumneavoastră.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.