Zbor anulat, refuzat sau intarziat? Vezi care sunt drepturile pasagerilor cu cei de la Aerohelp

326
Publicitate

Cei care calatoresc foarte des cu un mijloc de transport aerian au auzit sau au intampinat probleme, cel putin o data, cu un zbor anulat sau intarziat. Situatia nu este deloc placuta, mai ales in cazul unor urgente in care persoana in cauza trebuia sa ajunga de neaparat  intr-un anumit loc.

Astfel de momente sunt poate neasteptate, iar multi dintre pasageri nu stiu cum sa abordeze situatia sau nu au cunostinte in ceea ce priveste drepturile lor. Astfel ca multi dintre acestia accepta ofertele companiile aeriene ce ofera discounturi sau vouchere pentru a compensa situatia, iar acest aspect poate anula o compensatie mult mai mare la care pasagerul are dreptul.

Publicitate

In acest sens, persoanele pot apela la consilieri juridici din cu experienta in domeniu, asa cum sunt cei de la Aerohelp, pentru a cere ajutorul.

Aerohelp vine in ajutorul pasagerilor

Intarzierile sau anularile de zbor pot fi o adevarata povara. Insa, Aerohelp vine cu solutii pentru pasageri.

Acestia trebuie sa isi cunoasca drepturile, pentru a sti cum sa gestioneze situatia. In cazul unui zbor intarziat, compania aeriana este obligata sa asigure fiecarui pasager confortul si siguranta. In functie de durata intarzierii, operatorul de zbor va trebui sa asigure mese si bauturi racoritoare, optiunea de a face 2 apeluri telefonice sau de a trimite 2 mesaje prin e-mail sau fax, gratuite. In plus, daca zborul nu va mai decola in ziua respectiva, atunci compania este obligata sa asigure cazarea la  hotel si transportul de la aeroport si locul de cazare.

Insa, despagubirile nu constau doar in aceste aspecte. Aerohelp vine in ajutorul pasagerilor care au avut probleme in ultimii 3 ani in acest sens si pot obtine o compensatie de pana la 600 de euro in functie de numarul de kilometri.

Pentru a putea usura cat mai mult solutionarea unei despagubiri, Aerohelp recomanda ca pasagerii sa pastreze confirmarea rezervarii de zbor, sa noteze orele la care a decolat zborul si la care a intarziat, sa intrebe personalul care este motivul ce a cauzat aceasta situatie si sa contacteze echipa Aerohelp pentru a cere ajutor.

Pentru mai multe detalii accesati pagina oficiala.

Date de contact:

help@aerohelp.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.